22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

Γ' Τάξη Τμήμα 2ο

 Στο μάθημα της Γλώσσας τη Γ’ τάξης, με αφορμή το μάθημα «Το Χαρούμενο Λιβάδι», συζητήσαμε και διερευνήσαμε την έννοια της διαφορετικότητας. Τα παιδιά αρχικά σχολίασαν τις διαφορετικές συμπεριφορές που εκδήλωσαν οι κάτασπρες μαργαρίτες και στη συνέχεια διατύπωσαν τις απόψεις τους για τη διακύμανση των συναισθημάτων που θα ένιωθε η κατακόκκινη παπαρούνα ακούγοντάς τες, βάζοντας ταυτόχρονα τον εαυτό τους στη θέση της παπαρούνας και εκφράζοντας τα δικά τους συναισθήματα σε μια ανάλογη περίπτωση.

 Έπειτα, παρακολούθησαν τα βίντεο με τίτλο «Τα γυαλιά της διαφορετικότητας», τα οποία είχαν ως στόχο να οξύνουν τη δυνατότητα των μαθητών/μαθητριών να αντιλαμβάνονται τη διαφορετικότητα των ατόμων σε όλες της τις μορφές.

 Τέλος, τα παιδιά συμπλήρωσαν στις ομάδες τους τη «Μαργαρίτα των Συναισθημάτων». Στο κέντρο του λουλουδιού έγραψαν ένα δυσάρεστο συναίσθημα (λύπη, φόβος) και στα πέταλά της ανέφεραν ιδέες για το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για να τα ξεπεράσουμε (π.χ. ασχολούμαι με κάποια δραστηριότητα που με ευχαριστεί, συζητάω το πώς νιώθω με αγαπημένα μου πρόσωπα).

 

img_20240306_135013579_burst000_cover                                img_20240306_130900887                             img_20240306_130945975

 

 

                                                  img_20240306_131050528                                     img_20240306_130911228

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού που καθιερώθηκε σήμερα (6 Μαρτίου), υλοποιήθηκε μια δίωρη δράση-παιχνίδι με τους μαθητές του Γ1 από την κα Μαρία Τόσβη, αφού είχαν δει χθες και σχετική ταινία.
Έγινε μια μικρή ανακεφαλαιωση και χωρίσαμε τα παιδιά σε 4 ομάδες. Η 1η ήταν η ομάδα των μαθητών/τριών, η 2η η ομάδα των γονέων, η 3η η ομάδα των δασκάλων και η 4η ήταν η ομάδα των δημοσιογράφων. Τα παιδιά συνεργάστηκαν για να παρουσιάσουν τη γνώμη τους σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό με καταιγισμό ιδεών.

Με αυτό τον τρόπο έμαθαν διασκεδαστικά και προβληματίστηκαν για την συμπεριφορά που πρέπει να έχουν οι ίδιοι και οι συμμαθητές τους.
Η δράση αυτή είναι πολύ σημαντική, καθώς ο σχολικός εκφοβισμός είναι σε έξαρση στις μέρες μας, καθώς τα ερεθίσματα της κοινωνίας παίζουν τον ρόλο τους προς αυτή την κατεύθυνση.

 

Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ'2 τάξης του σχολείου μας, στα πλαίσια του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, ανέφεραν και κατέγραψαν στις ομάδες εργασίας τους μουσεία, κυρίως του νησιού μας και της Αθήνας που έχουν επισκεφθεί με το σχολείο, με τις οικογένειές τους ή έχουν ακούσει γι' αυτά στην τάξη ή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης!

 

http://linoit.com/users/Kornilios1986/canvases/%CE%9C%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82