22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

Γ' Τάξη Τμήμα 2ο

    Την Τετάρτη 13 Μαρτίου οι τέσσερις πρώτες τάξεις του Σχολείου μας παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση,  «Τα Μαγικά μαξιλάρια»   του Ευγένιου Τριβιζά, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εκπολιτιστικού Σωματείου Καλλλιμασιάς, « Η Πρόοδος».

Τα Μαγικά Μαξιλάρια (μέσα από φωτογραφίες)

Το έργο,  που ανέβασαν οι μαθητές της Ε΄ τάξης του Δ. Σ. Καλλιμασιάς, με τη βοήθεια της Θεατρολόγου τους, αναφερόταν σ’ έναν άπληστο  και μισητό βασιλιά, τον Αρπατίλαο,  που  κυβερνούσε τη χώρα του, την  Ουρανούπολη, με σκληρό και απαίσιο τρόπο. Θέσπιζε νόμους άδικους που καταργούσαν τις Απόκριες, τα πάρτι γενεθλίων και τις Κυριακές. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πήρε απόφαση μαζί με τους συμβούλους του, να κατασκευαστούν μαξιλάρια από τα πιο φρικτά υλικά, ώστε να στερήσει από τους υπηκόους του ακόμα και τα όνειρά τους!

   Όμως τα παιδιά του σχολείου ανακάλυψαν το σχέδιο του βασιλιά και αποφάσισαν να αναλάβουν δράση. Έφτιαξαν, λοιπόν, μαξιλάρια από τα πιο όμορφα υλικά του κόσμου κι έτσι κατάφεραν να εξαφανίσουν τους εφιάλτες από τον ύπνο τους και να βλέπουν μόνο γλυκά και υπέροχα όνειρα!                                                                                                                                                                           

               Ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε!!!

 

 

 

 

Ν’ αγαπάς τα βουνά και τα πέλαγα,
τους γνωστούς και τους άγνωρους τόπους,
τα πουλιά, τα λουλούδια, τα σύννεφα,
και πολύ ν’ αγαπάς τους ανθρώπους.

Τα θεριά ν’ αγαπάς και τ’ ανήμερα,
τα νησιά, τα ποτάμια, τ’ αστέρια.
Κι αν ποτέ σε πληγώσουν κατάστηθα
φίλοι, αγρίμια, λευκά περιστέρια.

Ν’ αγαπάς τα βουνά και τα πέλαγα,
τους γνωστούς και τους άγνωρους τόπους,
τα πουλιά, τα λουλούδια, τα σύννεφα,
και πολύ ν’ αγαπάς τους ανθρώπους.

Ν’ αγαπάς, να ξεχνάς και να χαίρεσαι
τη δική σου γαλήνη και κείνα
που μ’ αγάπη το νου μας φωτίζουνε,
και βλασταίνουν αμάραντα κρίνα.

Ν’ αγαπάς τα βουνά και τα πέλαγα,
τους γνωστούς και τους άγνωρους τόπους,
τα πουλιά, τα λουλούδια, τα σύννεφα,
και πολύ ν’ αγαπάς τους ανθρώπους.

                                                                                            

 Την εβδομάδα που είναι αφιερωμένη ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό και τη σχολική βία οι μαθητές της Γ’2 τάξης τραγούδησαν με τη συνοδεία της μουσικού του σχολείου μας κ. Μαγδαληνής Παπαδοπούλου ένα τραγούδι που έχει ερμηνεύσει ο δικός μας Παντελής Θαλασσινός, σε στίχους του Νίκου Βελιώτη. Πρόκειται για το τραγούδι «Ν’ αγαπάς», που ανήκει στο άλμπουμ του Παντελή Θαλασσινού με τίτλο «Στης καρδιάς μου τ’ ανοιχτά» που κυκλοφόρησε το 2003 και θεματολογία του έχει την αγάπη.

 Ταυτόχρονα, έγινε και νοηματική απόδοση των στίχων, με τους μαθητές και τις μαθήτριες να τραγουδούν τα λόγια και να τα συνοδεύουν με τις αντίστοιχες κινήσεις. Τόσο η διδασκαλία του τραγουδιού, όσο και η απόδοσή του στη νοηματική έγινε από τη μουσικό μας.

img_20240308_112239407        img_20240308_112353119            img_20240308_112301948_hdr          img_20240308_112306873_hdr

 

                          img_20240308_112405423                              img_20240308_112410147

  1. Φέρνω τον εαυτό μου στον Κύκλο και τίποτε άλλο.

 

  1. Όλοι έχουν τη σειρά τους να μιλήσουν, συμπεριλαμβανομένου και του/της εκπαιδευτικού.

 

  1. Αν δε θέλω να μιλήσω, μπορώ να δώσω τη σειρά μου στον/στην επόμενο/η.

 

  1. Ακούω το παιδί που μιλά.

 

  1. Ο χρόνος μοιράζεται ίσα σε όλους/όλες μας.

 

  1. Μένω στον δικό μου χώρο.

 

  1. Δε διακόπτω, δεν κοροϊδεύω.

 

  1. Ό,τι λέγεται στον κύκλο, μένει στον κύκλο.

  Τα παιδιά κάθισαν στον Κύκλο Συζήτησης. Αφού εξηγήσαμε τους κανόνες που ισχύουν σε αυτόν τον Κύκλο και τους τοποθετήσαμε σε εμφανές σημείο της τάξης προς υπενθύμιση όποτε κρινόταν απαραίτητο, ξεκινήσαμε τη δραστηριότητά μας. Οι μαθητές/μαθήτριες παρουσίασαν τον εαυτό τους, ο/η ένας/μία μετά τον/την άλλο/η, συνδέοντας τα ονόματά τους με ένα επίθετο που ξεκινά με το ίδιο γράμμα, γράφοντάς τα σε χαρτάκι σημειώσεων (π.χ. Είμαι ο αθλητικός Άγγελος, Είμαι η αγαπητή Αργυρώ).

  Στη συνέχεια, κάθε παιδί μόνο του (ή και σε δυάδες) ανέλαβε να παρουσιάσει τα υπόλοιπα παιδιά του κύκλου, επαναλαμβάνοντας τα ονόματα-επίθετα όλων των συμμαθητών/τριών τους. Έτσι το παιχνίδι απέκτησε διασκεδαστικό χαρακτήρα και παράλληλα τα παιδιά ένιωσαν ότι οι συμμαθητές/τριες τους νοιάζονται για εκείνους/ες, δίνοντας την απαραίτητη προσοχή στη σύντομη παρουσίαση του εαυτού τους.

  Στο τέλος της δραστηριότητας, οι μαθητές/τριες μοιράστηκαν με την υπόλοιπη ομάδα τα συναισθήματα και τις εντυπώσεις τους από τον «Κύκλο Συζήτησης» της ημέρας.

                                                        

 img_20240228_123925969_hdr               img_20240228_124540324               img_20240228_124624995

 

img_20240228_124723184               img_20240228_130227525_hdr               img_20240228_130235871

 

img_20240228_130252873_hdr                  img_20240228_130257697_hdr               img_20240228_130435336_hdr

 

                                                             img_20240228_130628539_hdr                    img_20240228_131021514