22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

Τάξεις & Τμήματα Σχολείου

Τα παιδιά μαζί με την κα Σαρώφ Μαρία, την εικαστικό μας, δημιούργησαν με τη φαντασία τους αυτή την πολύ όμορφη αφίσα.

Η αφίσα στέλνει σαφή μηνύματα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Όλοι μαζί μπορούμε να ευαισθητοποιηθούμε και να αποτρέψουμε τέτοια φαινόμενα.

Είναι σημαντικό από μικρή ηλικία τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις να αναπτύξουν την ενσυναίσθησή τους και να μπορούν να μπαίνουν στα παπούτσια του άλλου ως μέσο πρόληψης.

 

Δ΄τάξη
Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Στις 6 Μαρτίου , πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού , τα παιδιά της Δ’ τάξης αφού ασχολήθηκαν με το θέμα στην τάξη με τις δασκάλες τους κ. Μαρία Κατσάλα, κ. Σταματία Μανωλάκη και Σταυρουλα Παντελαρα είδαν δυο βίντεο με τίτλους « Στάσου πλάι μου – μια ιστορία για τον σχολικό εκφοβισμό» και « Τα μπλε γυαλιά» και τραγούδησαν ένα τραγούδι.
Το τραγούδι είχε τίτλο «Ν’ αγαπάς», σε στίχους Νίκου Βελιώτη, μουσική και ερμηνεία Παντελή Θαλασσινού
Ν’ αγαπάς τα βουνά και τα πέλαγα
Τους γνωστούς και τους άγνωρους τόπους
Τα πουλιά, τα λουλούδια, τα σύννεφα
Και πολύ ν’ αγαπάς τους ανθρώπους.
Έγινε νοηματική απόδοση των στίχων και δημιουργήθηκε βίντεο με τα παιδιά να τραγουδούν και να συνοδεύουν με τις αντίστοιχες κινήσεις το τραγούδι τους. Η διδασκαλία του τραγουδιού και η δημιουργία του βίντεο έγιναν από τη μουσικό του σχολείου μας, κ. Μάγδα Παπαδοπούλου.Τη βιντεοσκόπηση επιμελήθηκαν οι κύριοι Θεμιστοκλής Κολλιάρος και Μιχάλης Καλούπης. Το βίντεο θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.

 

 

  1. Φέρνω τον εαυτό μου στον Κύκλο και τίποτε άλλο.

 

  1. Όλοι έχουν τη σειρά τους να μιλήσουν, συμπεριλαμβανομένου και του/της εκπαιδευτικού.

 

  1. Αν δε θέλω να μιλήσω, μπορώ να δώσω τη σειρά μου στον/στην επόμενο/η.

 

  1. Ακούω το παιδί που μιλά.

 

  1. Ο χρόνος μοιράζεται ίσα σε όλους/όλες μας.

 

  1. Μένω στον δικό μου χώρο.

 

  1. Δε διακόπτω, δεν κοροϊδεύω.

 

  1. Ό,τι λέγεται στον κύκλο, μένει στον κύκλο.

ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΑΓΑΠΩ, ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ!

Το σχολείο μας, στα πλαίσια του άξονα “σχολείο και κοινωνία” ανέλαβε ένα πρόγραμμα φροντίδας των αδέσποτων γατιών του σχολείων μας. Γι αυτό λοιπόν φτιάξαμε ένα προστατευμένο χώρο με ταΐστρα και ποτίστρα. Φροντίζουμε να ταΐζουμε τα γατάκια μας είτε με υπολείμματα τροφών από το ολοήμερο, είτε με γατοτροφή που φέρνουν τα παιδιά από το σπίτι.

Καλέσαμε στο σχολείο την υπεύθυνη παιδαγωγικών θεμάτων του φιλοζωικού συλλόγου, κυρία Πόπη Φλάμου, η οποία μίλησε στα παιδιά της Β ΄και Δ΄ τάξης με απλό και κατανοητό τρόπο για πολύ σοβαρά ζητήματα που πρέπει να γνωρίζουμε σχετικά με τα ζωάκια συντροφιάς!

Τα παιδιά της Β΄τάξης ,τα οποία αγαπούν ιδιαίτερα τα ζωάκια, έφτιαξαν μια αφίσα για να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο των μεγάλων!

Επίσης ξεκινήσαμε μια προσπάθεια στείρωσης των γατιών του σχολείου μας, προκειμένου να μην πολλαπλασιαστούν. Γι αυτό την Τρίτη, 5/3/24, η κυρία Έλενα Κλεισσά, κτηνίατρος, στείρωσε τρεις γάτες,δύο θηλυκές και μία αρσενική, από τα αδεσποτάκια του σχολείου μας! Ελπίζουμε πως με τη βοήθεια του φιλοζωικού , του δήμου,της κοινότητας, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και άλλων φορέων θα καταφέρουμε να ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ και να στειρώσουμε όλα τα γατάκια της γειτονιάς του

σχολείου μας!