Το Ολοήμερο Τμήμα του Σχολείου μας σας εύχεται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Οι μαθητές και μαθήτριες του Ολοήμερου Τμήματος μπαίνοντας σε πασχαλινούς ρυθμούς, χρησιμοποίησε ρολά από χαρτιά υγείας που συγκέντρωναν τα παιδιά κι έφτιαξε ένα μεγάλο αυγό, το οποίο και χρωμάτισαν και στόλισαν με πολλή αγάπη, προσοχή και ανοιξιάτικα χρώματα! Με αυτό διακόσμησαν την κεντρική πόρτα του σχολείου και ευχήθηκαν σε όλους τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους "Καλό Πάσχα"!
- Εμφανίσεις: 259
