22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

Τάξεις & Τμήματα Σχολείου

Τι χρονιά κι αυτή! Πραγματικά είναι δύσκολο να διαλέξουμε για το φετινό μας σχολικό λεύκωμα τις πιο αγαπημένες μας δράσεις! Καταπιαστήκαμε με πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες για μαθήματα, πολλές από αυτές πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία, λιγότερες θα συνεχιστούν πρώτα ο θεός του χρόνου, κάποιες είναι στα σκαριά για την επόμενη σχολική χρονιά. Συνεργαστήκαμε με ένα σωρό καλούς ανθρώπους, φίλους/ες, συναδέλφους, συμφοιτητές/τριες, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές/τριες στον Ελλαδικό χώρο, αλλά και σε πολλά άλλα σχολεία στην Ευρώπη! Σίγουρα μάθαμε πολλά στη χρονιά που πέρασε! Να είμαστε καλά λοιπόν και να μάθουμε κι άλλα πολλά και καλά του χρόνου! Καλό καλοκαίρι, με υγεία!

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις μας μπορείτε να περιηγηθείτε στο περιοδικό των Αγγλικών μας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Our English Class Schoolpress (A Schoolpress Magazine for elementary to intermediate learners of English). 

Our English Class Yearbook 2023-2024  

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΖΩΟΦΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Π.Φ.Π.Ο.( ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ)

 

Την Τρίτη,4 Ιουνίου 2024, το σχολείο μας συμμετείχε στη διαδικτυακή παρουσίαση των φιλοζωικών δράσεων του δικτύου της Πανελλήνιας Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας( Π.Φ.Π.Ο.).

Συγκεκριμένα σε συνεργασία με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Χίου και την εκπαιδευτικό αγγλικών κυρία Ευτυχία Γεομέλου παρουσιάστηκε ένα ηλεκτρονικό συνεργατικό βιβλίο, προϊόν της άψογης συνεργασίας των δύο σχολείων. Με αυτό το ηλεκτρονικό βιβλίο προβλήθηκαν με πολύ όμορφο, ευχάριστο και παραστατικό τρόπο οι δράσεις σχετικά με τα αδέσποτα ζωάκια.

Αυτό όμως που εντυπωσίασε περισσότερο τους εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι παρακολουθούσαν τις παρουσιάσεις, ήταν οι προτάσεις αγάπης για τα ζωάκια που ακούστηκαν από τα στόματα των ίδιων των παιδιών της Β΄τάξης του σχολείου μας.

Τα “παράθυρα” των παρευρισκομένων γέμισαν καρδούλες και τα εγκάρδια χαμόγελά τους μας έδειξαν πόσο πολύ ενθουσιάστηκαν από τους μικρούς μαθητές μας!

Με χαρά δεχθήκαμε τα θερμά συγχαρητήρια των διοργανωτών, δίνοντας την υπόσχεση πως θα επεκτείνουμε τις φιλοζωικές μας δράσεις καθώς και την ωραία συνεργασία των δύο σχολείων για τη νέα σχολική χρονιά!

 

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΡΑΗ

Β΄ΤΑΞΗ

 

Τα παιδιά της Β΄τάξης επισκέφτηκαν τη βιβλιοθήκη Κοραή, για να παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: “ Γνωρίζοντας τον μικρό Κοραή”. Οι εκπαιδευτικοί κυρίες Σέβη Π. και Μαρία Μ. εκπόνησαν αυτό το πρόγραμμα, το οποίο περιείχε πληροφορίες σχετικά με τη ζωή του Αδαμάντιου Κοραή, πολλά και ενδιαφέροντα παιχνίδια, παρουσίαση παραμυθιού, καθώς και ξενάγηση στον εκθεσιακό χώρο στον επάνω όροφο.

Τα παιδιά γνώριζαν ήδη πολλές από τις πληροφορίες που άκουγαν, γιατί είχαν διδαχθεί στο μάθημα της γλώσσας,για τη ζωή και το έργο του πολύ σπουδαίου λόγιου.

Ευχαριστούμε θερμά τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική παρουσίαση!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ

Β΄ΤΑΞΗ

 

Τα παιδιά των δυο τμημάτων της Β΄τάξης επισκέφτηκαν το εργοστάσιο “Απαλαρίνα” τη Δευτέρα 3 Ιουνίου.

Η ιστορική για τη Χίο ποτοποιία, η οποία ξεκινάει από το 1863, έθεσε τα θεμέλια της ποτοποιίας στο Αιγαίο, όταν ο Ι. Σεραφείμ καζάνισε το πρώτο χιώτικο ούζο.

Ο απόγονος κύριος Λεωνίδας Σεραφείμ, πατέρας του Νικόλα και της Ερμιόνης Σεραφείμ, μαθητών του σχολείου μας, μάς ξενάγησε στους χώρους του εργοστασίου και μας εξήγησε ότι τηρούν ακόμα πιστά τις πατροπαράδοτες αρχές, χρησιμοποιώντας τα ίδια καζάνια και ακολουθώντας την ίδια συνταγή απόσταξης.

Η γλυκιά μυρωδιά του γλυκάνισου ήταν διάχυτη στον χώρο, η οποία στην αρχή ενόχλησε τα παιδιά, αλλά μετά , όχι μόνο τη συνήθισαν, αλλά όλα πήραν στα χεράκια τους λίγο από αυτό το υπέροχο φυτό της χιακής γης.

Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Λεωνίδα Σεραφείμ για την θερμή υποδοχή, φιλοξενία και ξενάγηση στο εργοστάσιο.

 

 

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό,  τα νήπια του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Αγίου Μηνά επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο. Την περασμένη Τρίτη 28 Μαΐου 2024 και την περασμένη Πέμπτη 30/05/2024 είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τους καινούριους μαθητές της νέας χρονιάς ,τα μελλοντικά πρωτάκια μας !
Αφού ξεναγήθηκαν στους εξωτερικούς και στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου από την διευθύντρια κάθισαν στα θρανία γίνοντας μια ομάδα με τα φετινά τμήματα της Α' δημοτικού .
Γνωριστήκαμε μικροί μεγάλοι και μιλήσαμε για τους κανονισμούς ,που θα εξακολουθούν να ισχύουν και στο "μεγάλο" σχολείο. Ύστερα μέσω της διδασκαλίας τους δώσαμε τον χρόνο να ανακαλύψουν μόνα τους τις διαφορές .Φάνηκε να απόλαυσαν την συμμετοχή τους στο μάθημα .
Στο τέλος ,πραγματοποιήθηκε μια ομαδική εργασία ως αφόρμηση του μαθήματος "Συμφωνία μ' ένα δέντρο " φτιάχνοντας αφίσες με το σύνθημα :"Υπόσχομαι να αγαπώ και να σέβομαι το περιβάλλον" και παίξαμε όλοι μαζί στο διάλειμμα.
Μικροί μας φίλοι, σας περιμένουμε με μεγάλη χαρά να πραγματοποιήσουμε μαζί το μακρύ ταξίδι προς την γνώση !!