22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

ΣΤ' Τάξη

Την Παρασκευή 13/12.2024 εορτάστηκε με μεγαλοπρέπεια η μνήμη του Αγίου Ευστρατίου στα Θυμιανά.

Το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Μηνά Θυμιανών συμμετεείχε στον εορτασμό και την Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του Μητροπολίτη Χίου Μάρκου. Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες μαζί με πλήθος πιστών αλλά και αρχών της Χίου βρέθηκαν στον Ι.Ν. του χωριού . Ο Σεβασμιότατος κοινώνησε τα παιδιά και τον κόσμο και τους μίλησε με αγάπη. 

Στον αύλειο χώρο του Αγίου Ευστρατίου με την άδεια της Εκκλησιαστικής Επιτροπής έλαβε χώρα το παζάρι της Στ΄ τάξης. Οι ειπαιδευτικοί και τα πσιδιά με μεράκι και χαρά δημιούργησαν χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια, τα οποία πούλησαν ώστε να συγκεντρώσουν χρήματα για την πολύημερη εκδρομή τους. Ο Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων και γονείς της Στ΄πρόσθεσαν σε αυτά τα χειροποίητα στολίδια και δικά τους καθώς και νόστιμα γλυκά. 

Ευχαριστούμε πολύ όλους για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στον στόχο των μαθητών/τριών της Στ΄! 

Και του χρόνου ο λαμπρός εορτασμός του πολυούχου αγίου του τόπου μας! 

Είθε ο Άγιος να μας ευλογεί, να μας προστατεύει και να μας χαρίζει υγεία!

Την Τετάρτη 30/10/2024 τα παιδιά της περσινής Ε΄ και Στ΄ τάξης, τα οποία διακρίθηκαν στον μαθηματικό διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας, βραβεύτηκαν στο Ομήρειο. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για τις άοκνες προσπάθειες της αυτοβελτίωσης, την επιμονή τους στη μελέτη και τα φωτεινά μυαλά που διαθέτουν! Συγχαρητήρια και στους γονείς τους που τα στηρίζουν! Να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε! Είμαστε περήφανοι για αυτά, αλλά και για όλους μας τους μαθητές και τις μαθήτριες που προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι. Πάντα επιτυχίες στη ζωή τους!

Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για την οργάνωση της εκδήλωσης και την ευκαιρία που δίνετε να αναδειχτούν οι δεξιότητες και οι ικανότητες που έχει η αξιόλογη νεολαία μας!

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης συμμετέχουν στο περιβαλλοντικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Ομηρούπολης "Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών στον Κάμπο της Χίου". Στα πλαίσια του προγράμματος, την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές της ΣΤ τάξης πραγματοποίησαν οδοιπορική εκπαιδευτική διαδρομή στα στενά του Κάμπου όπου και έγινε ξενάγηση από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του ΚΕΠΕΑ. 

kampos

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Μηνά Θυμιανών και φέτος αντιπροσώπευσαν άξια το σχολείο τους στην παρέλαση. Είμαστε περήφανοι για τα παιδιά μας, που παρέλασαν τόσο όμορφα. Συγχαρητήρια σε εκείνα, αλλά και στον γυμναστή τους που τα προπόνησε μέρες πριν για να δούμε αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα.
Σήμερα με αυτή την ξεχωριστή τους παρουσία τίμησαν την ιστορία και τους Έλληνες ήρωες του πολέμου του 1940.
ΟΧΙ στον πόλεμο!
ΝΑΙ στην ειρήνη!
Και του χρόνου τέτοιες μέρες! Χρόνια Πολλά!