22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

ΣΤ' Τάξη

 

Ο μαθητικός διαγωνισμός μαθηματικής και υπολογιστικής σκέψης διοργανώνεται κάθε χρόνο απο το περιφερειακό κέντρο εκπαιδευτικού σχεδιασμού δυτικής Ελλάδας (ΠΕ.ΚΕ.Σ) και έχει μεταξύ άλλων σαν στόχο, να ενισχύσει την καλλιέργεια της κριτικής, λογικής και αναλυτικής σκέψης των μαθητών μέσω της επίλυσης γρίφων και προβλημάτων αλλά και να προωθήσει την ομαδική εργασία και συνεργασία για την επίτευξη κοινών στόχων, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στον προκριματικό γύρο του διαγωνισμού με την συμμετοχή επτά ομάδων της ΣΤ τάξης (Οι Απίθανες, Οι Ατσίδες, Τα Ξεφτέρια, Τα Σαΐνια, Τα Σπίρτα, Τα Τσακάλια). Την οργάνωση και την εποπτεία του διαγωνισμού είχαν ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Μάκης Σαμολαδάς μαζί με τους Εκπαιδευτικούς της ΣΤ τάξης Θεανώ Κοντογιάννη και Μαρκέλλα Λεμονιάδη.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα “Τα Ξεφτέρια” κατέκτησε την πρώτη θέση στην Περιφέρειά μας και θα εκπροσωπήσει το Σχολείο μας στην προημιτελική και τελική φάση του διαγωνισμού που θα διεξαχθεί στην Πάτρα στις 13/4.

Πολλά συγχαρητήρια στους πρωτεύσαντες και καλή επιτυχία στην συνέχεια της προσπάθειάς τους.

 

 Την Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε η γιορτή των μαθητών και μαθητριών της Στ' τάξης του σχολείου μας για τον εορτασμό της εθνικής μας επετείου.
Μέσα από τα θεατρικά τους δρώμενα τα παιδιά ανέδειξαν τη ζωή γυναικών -ηρωίδων που αγωνίστηκαν για να ορίσουν τη ζωή τους με το δικό τους τρόπο, σε μια εποχή που η θέση της γυναίκας ήταν υποδεέστερη σε σχέση με των ανδρών.
Επίσης, οι μικροί μας μαθητές κατάφεραν να ζωντανέψουν μέσα από την αφήγηση τους σπουδαίες προσωπικότητες του 1821 μεταφέροντας μας στην εποχή της ελληνικής Επανάστασης.
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά για την υπέροχη προσπάθεια τους.

 

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2024

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗΣ ΦΟΡΕΣΙΑΣ

Την Παρασκευή 15/3/2024 πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός αυτοσχέδιας φορεσιάς στο σχολείο μας. Παρέλασαν μπροστά στην κριτική επιτροπή και σε όλους τους μαθητές και δασκάλους του σχολείου ιδιαίτερα ευρηματικές, έξυπνες και ξεχωριστές στολές, οι οποίες φτιάχτηκαν με μεράκι, φαντασία και αγάπη!

Ακολούθησε πάρτι στην αυλή με φαγητά, χυμούς και μουσική στους ρυθμούς της αποκριάς!

 

Ο "ΜΑΡΤΗΣ"
Από την 1η ως τις 31 του Μάρτη, έχουμε το έθιμο να φοράμε στον καρπό του χεριού ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή. Το φορούν συνήθως τα παιδιά για να προστατεύει τα πρόσωπά τους από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, για να μην καούν.
Η Στ’ τάξη του σχολείου μας έφτιαξε με φαντασία και χαρά τα βραχιολάκια μαρτάκια. Θα τα πουλήσουν για να συγκεντρώσουν χρήματα για την εκπαιδευτική εκδρομή που θα πάνε στη Φλώρινα. Ευχαριστούμε τις υπεύθυνες δασκάλες τους, κα Μαρκέλλα Λεμονιάδη και κα. Θεανώ Κοντογιάννη για την κινητοποίησή και υποστήριξη των μαθητών/τριών, καθώς και την εκπαιδευτικό κα. Σέβη Βίγκα για τον χρόνο της και τη δημιουργικότητά της που είναι αστείρευτη.