22710 31226                      mail@dim-thymian.chi.sch.gr                      Blog                      Facebook                      Youtube                      Αναζήτηση

ΣΤ' Τάξη

Καθαρά Δευτέρα, δίχως χαρταετό δε γίνεται!!!Έτσι λοιπόν ο κ. Κυριάκος Φρεζούλης επισκέφθηκε το σχολείο μας για να μυήσει τους μικρούς μαθητές στην κατασκευή χαρταετού. H κατασκευή του χαρταετού είναι μια πολύ δημιουργική και διασκεδαστική εμπειρία για μικρούς και μεγάλους, που αξίζει να τη δοκιμάσετε! Στην Ελλάδα το πιο σύνηθες σχήμα είναι το εξάγωνο

.eikona viber 2023 02 22 17 42 32 535

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης με μεγάλη όρεξη για δημιουργία επιδόθηκαν σε κατασκευές χριστουγεννιάτικων στολιδιών και όχι μόνο, με σκοπό να συγκεντρώσουν χρήματα για την εκπαιδευτική εκδρομή που θα γίνει την άνοιξη του 2023. Η φαντασία, η συνεργασία και το μεράκι τους είχαν άριστα αποτελέσματα που αποτυπώθηκαν στα δημιουργήματά τους.eikona 1

Καλημέρα! Good morning!! Τι θα μαγειρέψουμε σήμερα; Αν θέλετε ιδέες για απλές, γρήγορες και πεντανόστιμες συνταγούλες, σας προτείνουμε να μην χάσετε την εκπομπή μας "Mediterranean Junior School Master Chef"!! Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς "simple recipes" θα παρακολουθήσετε τη συνταγή του Junior Master Chef Νίκου από την ΣΤ2 τάξη. Όλα τα επεισόδια θα τα βρείτε στο περιοδικό των Αγγλικών μας (Our English Class School Press) και στην ιστοσελίδα του σχολείου μας! Η εκπομπή μας γίνεται στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning για τη Μεσογειακή Διατροφή!!

eTwinning projects
Για να δείτε το πρώτo επεισόδιο πατήστε στο σύνδεσμο που ακολουθεί –>

Mediterranean Junior School Master Chef-Episode 1

Thank you for watching!!

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι την ανακύκλωση στο σχολείο μας !!!

Ζυγίσαμε, σχολαστικά σακουλάκια, σακουλάρες και κούτες. Καταγράψαμε τα αποτελέσματα

120 κιλά το σύνολο!!!! Για σήμερα!!!

Πραγματικά εντυπωσιακό το άθροισμα και αυτό γιατί ΔΕΝ είμαστε μόνοι πιά. Συμμετέχουν φέρνοντας καπάκια όλα τα παιδιά από το σχολείο.

Τελικός στόχος να κουβαλούν όλοι οι μαθητές τα καπάκια,που στην οικογένειά, δεν θέλουν πιά.

Γιατί όλοι τα χρησιμοποιούμε , αλλά λίγοι τα ανακυκλώνουν.

Έχουμε μαζέψει γύρω στα 560 κιλά από πέρυσι, στόχος μας ο τόνος.

Πάμε δυνατά! Για το περιβάλλον, για την κοινωνία και για το σύλλογο παραπληγικών Χίου!

1